Przejdź do głównej zawartości

Hej kochani , nie było mnie przez jakiś czas - ale już wróciłam :)
Potrzebowałam troszkę ciut więcej odpoczynku czyli nie ogród u rodziców , leżak i zimna frappe, lecz czegoś mocniejszego słońca plaży i jodu a i oczywiście 2 kg do przodu - wiem , wiem zdolna jestem  ;) .  Na pewno cala relacja pojawi się niebawem na blogu
Jeśli obserwujecie mnie na snapie lub na instagramie wiecie co się działo :P
Czekoladka wróciła hehe zartuje , choć nie ukrywam słońce zostawiło ślad na mojej skórze ;)
Dziś elegancko , stylowo - zakochałam się w tym kombinezonie a jak wam sie podoba ?






















( suit - HM , shoes - BERSHKA , bag- PRIMARK , watch - ESPRIT , CASE - aliExpress)

Komentarze

  1. mam niemal identyczne szpileczki, również czerwone - uwielbia je :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. It's awesome for me to have a web site, which is beneficial in support of my knowledge.

    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?

    I'm tryingg to figure out if its a problem on my end or if it's
    the blog. Any responses would be greatly appreciated.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't have any problems so it might be somethin with your web browser. Try to reset your settings or delete cache and it should go.

      Usuń
  4. Wyglądasz nieziemsko. Z Twoją figurą masz pełną dowolność fasonów, a ten kombinezon leży na Tobie idealnie. Szpilki pięknie dopełniają całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for one's marvelous posting! I seriously enjoyed
    reading it, you can be a great author. I will be sute to bookmark your blog and will often come back lqter on.
    I want to encourage you to definitely continue your great posts, have a nice hoiday weekend!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great article, exactly what I needed.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

P O W E R O N P I N K

Od zawsze miałam bzika na puncie długich płaszczy po kostki  , będąc mała chowałam się za mamy beżowym trenczem .... Dziś chciałam wam zaprezentować przepiękny płaszczyk w kolorze pudrowego różu  i małymi dodatkami by Roomkate mam nadzieje że będzie wam się podobać ... ENJOY.... ( coat , suit -ZARA , sew-on badge - web , bag - GUCCI  by second hand, shoes - RIVER ISLAND ,  earring - kristinamo   , corset - vixxencurves )

MAGICAL MOMENTS

Happy Holidays and Merry Xmes          ( jersey ,jacket - ZARA , skirt  , belt- Second Hand , gloves -KARL LAGERFELD scarf- H&M , bag - Michael Kors , shoes - stuart weitzman ) zdj. Magdalena Matuszyk

Spring Fashion Updates That Make a Big Difference

    Frędzle były jednym z najpopularniejszych trendów ubiegłego sezonu. Zdobiły zamszowe kurtki, skórzane spódnice, botki oraz obszerne torby w stylu boho. Czy postrzępione nogawki dżinsów - szczególnie tych z wysokim stanem - będą równie wielkim hitem nadchodzącej wiosny 2017?  Postrzępione nogawki dżinsów nie są dla nas Ciebie niczym nowym.Czy pamiętacie lata 90. ? W tamtym czasie wszelkie przeróbki ubrań, w myśl zasady Do It Yourself, robiło się samodzielnie. Pumeks służył do robienia stylowych przetarć w denimie, a za pomocą nożyczek i szydełka wyciągało się nitki z nogawek. Tak "odpicowane" dżinsy zestawiało się wówczas z kraciastą koszulą oraz wysoko sznurowanymi butami. Cześć wyszarpanego materiału zdobiły równiej nadgarski . Po 25 latach powraca moda na poszarpany denim - wiosną modne będą nie tylko wystrzępione nogawki spodni, ale także krawędzie dżinsowych koszul, kurtek oraz sukienek. ( coat , tshirt , jeans , bag - ZARA