Przejdź do głównej zawartości
Kochani zapraszam do nowej odsłony bloga


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#ponyhair #pinkhair #Denim Hair

Różowe włosy szturmem zdobyły wybiegi, sesje modowe, lookbooki marek odzieżowych. Na polskich ulicach róż na głowie jeszcze nie jest czymś oczywistym i popularnym, ale kto wie co będzie w następnym sezonie? Czy zdecydowałabyś się na różowe włosy? Ja osobiście musiałam przetestować nowe odzywki koloryzujące Matrix , dostępne tylko w salonach firmowych .W drogeriach dostępne są preparaty do koloryzacji z innej firmy..

... co myślicie o moim efekcie .... ?



( shoes , jeans -H&M , shirt - ZARA , socks - TK MAXX ,watch -ESPRIT , jewelry - LILOU , sunglasses -BIO )photo -Magdalena Matuszykhair -Sylwia Ziębanails -EMNails

MACIEJ ZIEŃ First Lady

Teatrze Wielkim Opera Norodowa Działo się ...  Swoją najnowszą kolekcje  First Lady pokazał    Maciej Zień   . Kreacje Macieja Zienia zawsze cieszą się wielkim uznaniem polskich gwiazd i celebrytów. Tak też było w poniedziałkowy wieczór, podczas najnowszego pokazu projektanta. Ada Fijał , Edyta Herbuś , Joanna Horodyńska , Kate Ross Gosia Baczyńska  oraz Małgorzata Rozenek .



 W swojej pracy Zień czerpie inspirację z tradycji francuskiej pret-a-porter. Sięga także po haute couture.
Projekty, które wychodzą spod ręki Zienia zachwycają świeżością. Jednocześnie nie brakuje w nich klasyki, która obecnie jest silnie ceniona. Miałam możliwość osobiście obejrzeć nową kolekcje zerknijcie i wy  ;)














B-Day GIRL

Witajcie ponownie , wiem  - brak usprawiedliwienia . Wybaczcie już będę częściej :*
Porwańce teraz w modzie a ja zakochałam się w mojej kurtce ...


a o to moja propozycja na imprezę  . 
Enjoy







(jacket- ZARA , t-shirt -Forever21 , shorts -Bershka ,belt -Stradivarius ,  shoes - DeeZee , watch -Daniel Wellington , fishnet tights - gatta , jewellery -lilou , sunglasses -luksusowe.zakupy)
photo by - Magdalena Matuszyk